Klantenservice

 


Bekijk ook onze pagina Veelgestelde vragen voor meer informatie over ons bestelproces.

 

Bedrijfsinformatie

Naam: Rhines International BV
Magazijnadres: Watermolen 6 B, 4751 VK, Oud Gastel (nabij Roosendaal, West-Brabant)
Let op: afhalen in ons magazijn is alleen mogelijk als u per e-mail een afhaalbericht ontvangen heeft na het plaatsen van een bestelling. Langskomen en producten kopen zonder dat via de webshop een bestelling is geplaatst is momenteel helaas nog niet mogelijk.
E-mailadres: contact@klusmerken.nl
KvK nummer: 82221154
Btw-identificatienummer: NL862381915B01

 



Verzending & Levering

Alle bestellingen worden binnen Nederland en België gratis verzonden!
Verzenden naar andere landen: verzendkosten op aanvraag. Neem hiertoe aub contact op via het contactformulier.
Voor bestellingen die, bijvoorbeeld door het gewicht, in meerdere pakketten verstuurd moeten worden, kunnen extra verzendkosten in rekening gebracht worden (met uitzondering van bestellingen naar Nederland en België).
Verzending vindt plaats via PostNL of DHL. U ontvangt een track & trace link waarmee u de bestelling kunt volgen. Doorgaans ontvangt u de track & trace link 's-avonds.
Indicatie levertijd
De meeste producten worden, afhankelijk van de voorraden in het magazijn, binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd. Een exacte levertijd kunt u op de betreffende productpagina's vinden. Sommige producten hebben een afwijkende levertijd die bij het product zelf vermeld staat. Als een bestelling bestaat uit een combinatie van producten die wel en niet op voorraad zijn in het magazijn, wordt gewacht totdat alle bestelde producten geleverd kunnen worden alvorens het pakket wordt uitgestuurd.
We doen er alles aan om uw bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.
Op zaterdag en zondag worden geen pakketten door ons uitgestuurd, ons magazijn is dan gesloten.
Indien producten door ons nabesteld dienen te worden, kan de levertijd langer zijn. We zullen u daar per e-mail over informeren. Meestal zult u bij deze producten al een waarschuwing krijgen tijdens het bestelproces (in de winkelmand), zodat u al voor het plaatsen van de bestelling weet dat de levertijd langer kan zijn.

 



Afhalen

Het afhaalpunt en magazijn van Klusmerken bevindt zich bij Montapacking BV in de gemeente Roosendaal, provincie Noord-Brabant. Het adres is:

Watermolen 6 B
4751 VK
Oud Gastel (nabij Roosendaal, West-Brabant)

Bij het plaatsen van een bestelling die u wilt afhalen, krijgt u per e-mail een afhaalbericht toegestuurd zodra uw bestelling klaar staat om afgehaald te worden (let op: dit is niet de orderbevestigingsmail).
Afhalen is mogelijk op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. Tussen 12:30 en 13:00 is er middagpauze voor de medewerkers van het magazijn, gelieve dit tijdstip te vermijden.
Voor meer informatie over afhaalorders kunt u ons altijd via het contactformulier benaderen, of bellen via 0164-794514.

 



Betaalmethodes

Wij ondersteunen verschillende betaalmethodes. Op dit moment zijn dat:
  • iDEAL (gratis)
  • PayPal (2,8% transactiekosten)
  • MasterCard (via PayPal, 2,8% transactiekosten)
  • Visa (via PayPal, 2,8% transactiekosten)
  • Mister Cash / Bancontact (gratis)
  • Sofort banking (gratis)
  • ING Home'Pay (alleen voor België, gratis)
  • Bankoverschrijving (gratis, zie ook de uitleg hieronder)

 



Bankoverschrijvingen

Als u kiest voor de betaalmethode "bankoverschrijving", ontvangt u van onze betalingsprovider Sisow een aparte e-mail met de betaalinstructies.
Mocht u de e-mail van Sisow onverhoopt niet ontvangen, kunt u de betaling eventueel ook rechtstreeks aan ons voldoen. Gelieve ons hierover wel te informeren, zodat wij de status van de betaling in de gaten kunnen houden en de order kunnen verwerken zodra de betaling is voldaan. Onze gegevens zijn:

IBAN: NL97INGB0008872901
Ten name van: Rhines International te Halsteren
BIC/SWIFT: INGBNL2A

Gelieve bij de betaling uw bestelnummer te vermelden.

 



Intracommunautaire leveringen

Indien u wilt bestellen namens een bedrijf welke binnen de EU en buiten Nederland is gevestigd, kunt u gebruik maken van de intracommunautaire regeling waarbij uw bedrijf geen BTW hoeft te betalen. Hiervoor heeft u een geldig BTW-nummer nodig.
U kunt op twee manieren intracommunautair bestellen:
  • Wij kunnen de levering handmatig voor u in orde maken, stuur de gewenste artikelen samen met de nodige gegevens (afleveradres, factuuradres, tel. nr & eventueel inkoopnummer) aan contact@klusmerken.nl. De bestelling wordt dan intracommunautair opgesteld en u zal de factuur als antwoord binnen de 24 uur ontvangen.
  • U kunt een account aanmaken. Nadat u het account heeft aangemaakt kan u per e-mail (contact@klusmerken.nl) uw BTW-nummer doorgeven. We zullen dan uw account BTW-vrij instellen zodat u BTW-vrij kan bestellen zolang u ingelogd bent op uw account.

 

 

Privacyverklaring

Lees hier onze privacyverklaring.

 



Ruilen, retourneren & herroepingsrecht

Bij Klusmerken kunt u een artikel binnen veertien werkdagen ruilen of retourneren. Voorwaarde is dat de verpakking en inhoud van het product compleet en onbeschadigd zijn. Producten die gevoelig zijn voor blootstelling aan lucht, zoals onder andere verf, kit en lijm, mogen tevens alleen ongeopend geretourneerd worden. Retourzendingen die hier niet aan voldoen zijn uitgesloten van retourname.
Indien aan deze voorwaarden voldaan is krijgt u het volledige aankoopbedrag terugbetaald (alleen als de gehele zending retour wordt gestuurd), uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending. Retourkosten zijn voor rekening van de klant. Retourneren is tevens op eigen risico: de koper is aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van de retourzending.
Indien het product of de verpakking aangetast is kan in samenspraak met Klusmerken de volgende coulance regeling gemaakt worden: 50% van het aankoopbedrag retour indien alleen de verpakking van het product aangetast is (product is verder compleet in originele doos en onaangetast).
De volgende artikelen zijn uitgesloten van retournering of restitutie: hygiëne producten, speciaal op verzoek bestelde producten (die geen onderdeel uitmaken van ons basisassortiment) en speciaal op verzoek geproduceerde producten zoals mengverven.
Let op: er kunnen geen rechten worden ontleend aan kleurindicaties vanuit afbeeldingen op de website. Om technische redenen kunnen kleuren namelijk op ieder beeldscherm anders tonen. Afbeeldingen, kleurfoto's en/of digitale kleurstalen dienen daarom enkel ter indicatie.

Retourneren stappenplan

  1. Meld uw retour aan via het contactformulier. Vermeld hierbij het bestelnummer en de artikelen die u wenst te retourneren.
  2. U ontvangt een retouretiket als antwoord. Dit etiket kan u op de doos plakken en binnenbrengen bij een PostNL-retourpunt.
  3. Zodra de retour ontvangen is informeren we u over de terugbetaling.
  4. Bij het gebruikmaken van dit retouretiket zal u geen verzendkosten betalen bij het afgeven van het pakket. Er zal echter €5,95 ingehouden worden bij de terugbetaling, dit als retourkosten. 

U kunt uw retourproducten ook afgeven bij ons magazijn aan de Watermolen 6 in Oud Gastel, Noord-Brabant. Dat kan bijvoorbeeld interessant zijn bij producten die gevoelig zijn voor transport via pakketservice, zoals bijvoorbeeld grote blikken of emmers met verf. Door deze producten persoonlijk af te geven kunt u het risico vermijden dat er transportschade ontstaat als u deze producten per pakket zou toesturen.

 

 



Bestellen

Als u één of meerdere producten wilt bestellen, dan plaatst u het product in het winkelwagentje door op de button “In winkelwagen” te klikken. Het product zit nu in het winkelmandje wat u kunt zien rechts bovenaan op de website. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen en meerdere producten in uw winkelmandje plaatsen of u kiest ervoor om de producten in uw winkelmandje te gaan bestellen. U kunt nu kiezen hoe u wilt gaan betalen. In het winkelmandje is het voordat u gaat afrekenen nog mogelijk om de aantallen te veranderen en/of om een product weer uit het winkelmandje te verwijderen. Als u alles naar wens heeft ingevuld kunt u op doorgaan klikken. U komt aan in het venster Plaats hier uw order. U kunt dan uw persoonlijke gegevens en betaalmethode invoeren. Als u akkoord gaat met onze algemene voorwaarden dan kunt u op Bevestig bestelling klikken. Mocht u gekozen hebben voor een iDeal of Paypal-betaling dan word u doorgeleid naar de gekozen betaalomgeving van uw bank. U krijgt per mail een bevestiging van uw order.
Wanneer u nadat u besteld heeft een wijziging wilt aanbrengen in uw bestelling, of uw bestelling wilt annuleren, dan kan dit uiteraard. Neemt u wel zo snel mogelijk contact met ons op. Indien uw order reeds is verzonden, dan kunt u uw bestelling bij de postbode actief weigeren. U kunt aan de postbode doorgeven dat u het pakket niet meer wilt hebben. Nadat wij uw pakket retour hebben ontvangen nemen wij contact met u op om te komen tot een oplossing. Voor het annuleren van een order voordat deze verzonden is, worden geen kosten in rekening gebracht. Wanneer u een bestelling weigert bij de postbode en wanneer u een pakket accepteert bij de postbode en daarna retour wilt zenden, dan zijn de verzendkosten voor uw rekening.

 



Account & Orderstatus

Voor het plaatsen van een bestelling kunt u kiezen een eigen account aan te maken of kiezen voor snelbestellen, zodat u ook kunt bestellen zonder een account aan te maken. Voor het aanmaken van uw account vragen wij u enkele basisgegevens. Deze gegevens worden door Klusmerken uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren van uw bestelling(en). Bij het aanmaken van uw account kiest u uw eigen wachtwoord. Met dit wachtwoord, gekoppeld aan uw e-mail adres, kunt u inloggen in uw account. U kunt uw gegevens op die manier te allen tijde raadplegen en wijzigen. Binnen uw account is het tevens mogelijk online uw orderstatus te volgen. Als u inlogt in uw account kunt u van elke bestelling online de status volgen. Ook worden eerdere bestellingen opgeslagen, wat het in de toekomst makkelijk maakt om te zien wat u besteld had.
Met uw online account bij Klusmerken kunt u zelf de status van uw bestelling volgen. Elke status wijziging van uw bestelling wordt ook per e-mail aan u bevestigd. Daarnaast wordt u ook per e-mail op de hoogte gehouden van wijzigen die optreden in de levertijd van uw bestelling. Hierbij wordt altijd uitgegaan van de meest recente status uiting die Klusmerken aan u gedaan heeft via de website, uw account of per e-mail.